Anivid

 

září 2013

Kroužek ANIVID pokračuje na naší škole již druhým rokem a je financován z prostředků ESF. Jeho hlavní náplní je naučit popř. zdokonalit se v tvorbě animovaných gifů (program Agif) a v oblasti střihu a zpracování videa (program Edius nebo Adobe Premiere). Kroužek navštěvuje 18 žáků 5.-9.třídy. V loňském roce velkou část kroužku tvořili vycházející žáci, proto letos muselo být složení radikálně obměněno. Původní žáky doplnili noví, převážně z páté třídy. Nutno podotknout, že jsou pro práci velmi nadšení a dělají ve výuce animování velké pokroky.

V letošním roce chtějí žáci kroužku (včetně několika děvčat) pokračovat nejen v prohlubování znalostí v práci s výše uvedenými programy, ale cílem je také vytvořit animace a instruktážní videa k několika vznikajícím výukovým materiálům pro fyziku a chemii. Vznikne tak například animace procesu destilace nebo filtrace. Žáci svých znalostí využívají také při účasti v různorodých soutěžích, kde v loňském roce dosáhli výborných úspěchů, a doufáme, že letos svá umístění zopakují, v lepším případě ještě vylepší.

Fotografie

 

 

únor 2013

Kroužek ANIVID pracuje na naší škole od 1.9.2012 a vznikl díky projektu COP financovaného z ESF, na který škola získala bezmála 2 930 000 Kč.

Kroužek navštěvuje 16 žáků 6.-9.tříd a jeho hlavní náplní je naučit se popř. zdokonalit se v tvorbě animovaných gifů (program Agif) a v oblasti střihu a zpracování videa (program Edius nebo Adobe Premiere). Díky těmto dovednostem žáci vytvoří digitální materiály, které budou formou názorných ukázek použity ve vznikajících metodických materiálech do fyziky a chemie. Součástí některých opor budou též jednotlivá čidla měřicího systému Pasco, který je na většině základních škol v dnešní době nedostupný. Sami žáci tak přispějí ke vzniku doprovodných materiálů, jež jistě najdou využití nejen na naší škole, ale i mimo ni. Rozšíření mimo naše zařízení umožní knižní vydání vzniklých opor (společně s elektronickými materiály na CD).

Projekt COP je přínosný nejen tím, že škola mohla zcela nově vybavit multimediální učebnu fyziky a chemie, nakoupit nový software, ale především získané dovednosti a vědomosti žáků jsou běžně uplatnitelné na odborných školách i v praxi. Neméně podstatné je to, že se žáci naučí pracovat v týmu, a tak získají pocit, že každý z nich může přispět ke zdokonalení vyučovacího procesu.

 

Souhrnné informace

 

Kontakty

 

Aktuality

 

Popis projektu

stručný obsah
cíle
zdůvodnění
cílová skupina
rizika
realizace
inovativnost
vazby
vnitřní postupy

 

Klíčové aktivity

01
02
03


Úvodní stránka